vineri, 20 iunie 2014

Prima convorbire cu Doamne-Doamne





Ieri am împlinit 8 zile, zile în care s-au întâmplat atât de multe lucruri.Dacă într-o săptămână sau întâmplat atâtea, oare în viața unui om mare, câte se întâmplă?!!
Eu nu am nicio grijă.Pap și dorm. Plâng destul de puțin, de regulă tot de la cea burtică.În rest sunt băiat bun, nu prea o necăjesc pe mami.Am auzit de Alexandru, din ce vorbeau mami cu mamaie, că a fost un mic terorist. Eu cred că era tot ca mine, doar ele nu mai văzuseră un bebe cum face la colici și de aia au fost așa disperate.
Ieri am vorbit prima dată în direct cu Doamne-Doamne. A venit preotul să-i facă molifta de 8 zile. A spus că am un nume frumos și sfânt, pentru că de rusalii este și ziua sfântului Teodor. I-a arătat mamei în Scriptură, așa că nimic nu-i întâmplător. În certificatul de botez, mă voi numi și Teodor. Ambele nume au în ele un "Dor". Dor de viață, dor de dragoste și bine.
Hai, pupici de la un pici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu