marți, 8 iulie 2014

Prima aniversare

Astăzi am împlinit venerabila vârstă de O LUNĂ. Vedeți ce mare sunt! Mi-au crescut fălcuțele, ceea ce face să am patru kilograme.Sunt  frumos și sănătos, numai că am durerile astea de burtică ce mă disperă, și pe mine și pe mama, care îmi pare rău să vă spun, dar nu a mai dormit cam demult o noapte întreagă.
Să vă spun ce știu eu să fac după o lună. Păi, știu muuulte. Uite, știu să urmăresc cu privirea mâna mamei, știu să sug din suzetă, care nu-mi prea placem dar de,  mai ține de foame, beau ceiuț de colici și sunt cumințel când nu mă doare burtica. Azi recunosc, am făcut o poznă mici,mică.Am facut pipi pe patul lui nenea doctorul. A , uitam, îmi place și muzica de bebei, și vocea lui Maya. Gata, am obosit. Plec la nani.
Hai, pupici de la un pici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu