marți, 5 august 2014

Am fost la bairam

Vedeți, dacă am fost bolnăvior, mamaie nu prea a avut ce să vă spună în ultima săptămână. E cam adevărat, dorm toată ziua, dar nu pentru că sunt eu un somnoros micuț, ci pentru că mami îmi dă fenobarbitalul pe care i l-a prescris nenea doctorul pentru icterul meu. Cred că e bun , dacă am început să mă decolorez. Prea semănam a mic chinezoi.

Dorm, dorm, dar să știți că pe 3 August, când frățiorul meu a împlinit 6 ani, nu am dormit atât de mult. Am fost și eu prezent la bairam. Mamă și ce mai hărmălaie a fost, de a zis mami că nu-i mai trebuie în viața ei să facă vreo aniversare acasă.
Mi-a plăcut tortul...cum arăta, că eu nu am voie, mi-a plăcut și de Alexandru, că a tras aer mult în piept când a suflat, de spuneai că  vrea să stingă Vezuviul, nu o lumânărică de șase ani.
După ce lumea s-a întors la masă, am început și eu să mă conversez cu unul, cu altul. Printr-un  "A", un "O", un zâmbet  le povesteam și eu cam cum e viața de bebel.
Cel mai mult m-am distrat cu mămaie. Nu știu de ce se maimuțărește lumea asta când vorbește cu mine, dar ea e tare nostimă, așa că merită să râd de ea, sau mai bine zis cu ea.

Mamaie este în culmea fericirii, că sunt mai bine, că e mami puțin mai liniștită, că poate vom merge la un nenea doctorul la București. Da, ce-am mai vorbit azi!!!Am obosit. Trec la somn, așa că...
Hai, pupici de la un pici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu