sâmbătă, 13 decembrie 2014

Primul Crăciun cu babytrend

E primul nostru Crăciun petrecut împreună.  Nu pot descrie ce este în sufletul meu de bunicuță de pici. Am crezut că odată  cu nașterea fetei mele s-au terminat toate minunile lumii, fără să știu ce înseamnă venirea pe lume a unui nepoțel dăruit de ea.

Asta da minune, ba chiar minunea minunilor, mai ales că urma să am și eu băiatul pe care mi-l dorisem dintotdeauna. Nici nu se născuse și eu căutam deja jucării pentru băieței: mașinuțe, trenulețe, avioane, excavatoare, jucării bebe educative.

Cu ochii minții o luam înaintea timpului spunând: Când va avea două trei luni, trebuie să-i cumpăr o zornăitoare colorată care să-i atragă atenția prin culoare și felul în care sună și prin care să interacționăm.

Mi s-a părut că Jucăria din pluș cu zornăitoare Milly cu minge - Baby Ono este tot ce trebuie pentru vârsta asta, când se formează simțurile tactile și vizuale, când se dezvoltă imaginația și  coordonarea ochi - mânuțe.

Tudor - la 6 luni

Au trecut cele trei luni, acum avem șase. Deja ne cunoaștem, ne salutăm cu un zâmbet, întindem mânuțele și agățăm tot ce prindem...inclusiv ochelarii mei. Acum începe descoperirea lumii, orice obiect fiind întâi studiat, pipăit, răsucit, gustat.

Pentru perioada asta jucăriile din Kit cadou Kooky - Taf Toys sunt tot ce trebuie pentru a-l ajuta în această mare aventură a cunoașterii, dezvoltându-i simțurile, abilitățile cognitive și funcțiile motorii piciului meu.

Kitul se compune din trei jucării educative: " Băiețelul Kooky"- jucărie multicoloră, cu diferite texturi, sunete armonioase și clește de prindere, jucărie pentru scaunul de masa "Kooky"- personaj amuzant, cu sunete și multe activități - cu prindere pe tăvița scaunului de masa cu ventuza, carusel "Kooky": viu-colorat, cu imagini haioase și oglinda educativă, dotat cu inel de prindere.

Este foarte adevărat că vor mai trece vreo două luni până când vom recunoaște ce jocuri preferă și care sunt jucăriile sau culorile care-i plac mai mult. Până atunci trebuie să trecem de faza primului dințișor ronțăind jucării gingivale, apoi de primii pași cu un premergător de...și apoi vehicule fără pedale sau electrice.  Offffff! Iar am plecat cu mintea înaintea timpului.

De data asta nu mă mai grăbesc să-l văd odată mare, așa cum mi-am dorit să văd că-mi cresc copilele.
Acum vreau să trăiesc la intensitate maximă fiecare moment din viața lui și să întineresc cu fiecare lună pe care el o adaugă. 

Cât despre jucării, nu-mi fac griji. Există pe babytrend.ro  tot ce are nevoie un copil pentru joacă începând de la 0 ani până la adolescență, chiar dincolo de ea, acesta fiind importator și distribuitor al celor mai importante branduri din domeniul creșterii și îngrijirea copilului. 

Cumpărând de babytrend.ro îți rămâne timp mai mult de petrecut cu cel mic, timp în care să te bucuri din plin că ești părinte...sau bunicuță. Deocamdată noi așteptăm Crăciunul, pentru că în sacul moșului vor fi și cadourile noastre.


4 comentarii:

  1. Sa va traiasca printul...sa va aduca multeee bucurii si sa fie sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Să-ţi trăiască nepoţeii, să trăiască şi bunicuţa......să fim sănătoşi cu toţii.
    Nu sunt "un pici" dar vreau şi eu o jucărie! Oricare, de Moş Crăciunete! Dar.....dacă se poate să fie....naturală?
    Succes Maia! De abia aştept să văd primul premiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, copile, copile!Nu încetezi să visezi la jucării vii.Lasă-le pacostii că se uzează repede. Mai bine ia una babytrend. Te ține o viață și este în trend. Și bebele, și jucăria.Mulțumesc!

      Ștergere